annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
fvdboogaard
Ontdekker

Hallo,ik heb het zelfde probleem met een sony kd49x8509c nu 3 weken in huis maar iedere dag/avond valt hij zomaar uit of blijft het beeld stilstaan als ik hem dan via de digitale ontvanger die bv op hdmi 3 zit heb ik dat probleem tot nu toe niet,dit was ook het advies van platte tv waar ik hem gekocht heb.daar werd ook verteld dat het probleem in het verleden ook bij philips bestond ook(android)maar dat dat nu verholpen is.

toch twijfel ik om de tv niet om te ruilen voor bv een samsung deze mogelijkheid heb ik nog voor 1 week maar eigenlijk liever niet want buiten het probleem van uitvallen vind ik het een fijne tv.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Sorry maar de KD-49X8509c is mij onbekend.

 

Waarschijnlijk gebruik je het "oude" Ziggo digitale netwerk i.c.m. een CI+ Module 1.3.

Dan is er speciaal voor het bovengenoemde probleem sinds 27-08-2015 alleen via de Sony website een update beschikbaar.

 

Firmware update v2333 eub

 

 

suc6,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
fvdboogaard
Ontdekker

Deze update heb ik al via pc en usb stick geprobeerd maar probleem doet zich nog steeds voor.





Verzonden vanaf Samsung-tablet
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je toestel draait dus nu op v2333.

 

Je zegt dat je ook een normaal kijkt via een digitale ontvanger.

Hoe is dan de Bravia aangesloten op de coax huisinstallatie, via de juiste F-splitters?

Hoe is de signaal sterkte/kwaliteit van het ontvangen digiatle signaal in de Bravia?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Treger
Ontdekker

wat kan ik daaraan doen.

de zaak waar ik het toestel gekocht heb  (Expert) weet het ook niet

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Het toestel up-to-date houden. Zoals je in dit topic kan gelezen is er een speciale update via de website voor je toestel beschikbaar sinds 28 aug die dit probleem oplost.

 

Tijdends dit schijven is de volgende update ook beschikbaar, nu weer via het toestel.

 

suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Ik had dit probleem ook en dacht er precies zo over. Je kan natuurlijk de schuld richting Ziggo schuiven maar dat is echt de problemen omdraaien in mijn ogen. Ik heb een tv van Sony, niet van Ziggo. 

 

De oplossing kwam van de uitermate behulpzame pa3eia die de tip gaf om niet te updaten via de online functie van de TV maar via de ondersteuningspagina van je TV. Ik heb voor mijn tv (w805C) een V2333 firmware geinstalleerd via USB en na 2 dagen heb ik het probleem nog niet weer gezien. 

 

 

profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Wat betreft deze laatste online update. Ik heb nog altijd de Info balk die blijft staan, zwaar irritant. Welke ontwerper heeft dit ooit bedacht zou je dan zeggen? Wat is er nu wel gefixt in die update? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Daar hebben vorige week dit topic voor aangemaakt.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
EdwindeBoer
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem  met een KDL-43W807C: drie tot 4 maal herstarten op een avond. Heel vervelend. Ik heb alle instellingen gecontroleerd (Eco-stand en meer), ook de laatste firmware geinstalleerd en dat lost niets op.Ook als ik analoog TV kijk, herstart de TV ongeveer elk uur op onvoorspelbare momenten. Ik heb Wifi uitgezet en ook een flonk aantal Apps, die ik toch niet gebruik. Wat me opvalt is dat er wel 50 Apps draaien en dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn: die Apps zitten elkaar dwars.

 

Ik vermoed dat het een software probleem is: Android of een ander software component komt een probleem tegen en zorgt voor een herstart. Ik ga nog kijken of de LED knipprt en hoe vaak. Dit ken ik nog van een andere Sony TV: het aantal knipperingen van de LED geeft een  foutcode aan. Het zou fijn zijn wanneer Sony deze foutcodes ergens publiceert, zodat iedereen kan zien wat de echte oorzaak  is. Ook zou inzicht in logbestanden handig zijn, dan kun je gericht naar een oorzaak zoeken. Die dingen zijn normaal bij computers, dus waaromniet in een TV?