annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
fvdboogaard
Ontdekker

Hallo,sinds ik de Sony tv aangesloten heb aan de horizon box van ziggo zijn de problemen voorbij,alles werkt ook nog eens wat sneller.




Verzonden vanaf Samsung-tablet.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@EdwindeBoer

Welkom in de Sony community,

Je reageer op een topic uit okt 2015, op dit moment zijn we al tig updates verder waarin dit probleem allang is opgelost. Waarschijnlijk gebruik je nog niet de allerlaatste firmware v3323,

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
velddriel
Ontdekker

Ook hier dit probleem. De eerste maanden na aanschaf geen enkle probleem. De laatste maanden is het een drama, gemiddeld start de TV 1x per dag opnieuw op. Soms zijn er dagen dat het 3x gebeurd, soms hebben we geluk en gaat het een dag goed. Hoop dat hier snel een oplossing voor komt, want mijn ervaring is hoe ouder het product wordt, hoe minder er aandacht is/komt voor een software update.....

Ik kan er best mee leven dat een PC af een toe (1x per maand bijvoorbeeld) een spontane reboot heeft, het blijft immers een 'halve' PC, zeg maar. Maar 1x per dag is echt te gek voor woorden.

profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Ook ik heb dit probleem. De TV reboot zomaar uit het niets. Niet elke dag, maar vaak genoeg om op te vallen. ik gebruik een CI module. De reboot gebeurt ook als in via een externe bron kijk. 

 

Accepteren of aanbieden?

profile.country.NL.title
velddriel
Ontdekker

Ja, wij ook met een CI module voor Canal Digitaal.

Ik zal eens in de gaten houden met welke actie we bezig zijn wanneer er een reboot plaats vindt. Wellicht is de klacht daardoor 'in te perken', gerichter te vinden..... Goed idee!

Heb pas een tijdje geleden een SW update gedaan, en toen is het probleem eigenlijk pas onstaan naar mijn idee.....

We kijken niet veel via externe bron. Zit wel een HDD achter de TV geplakt. Mochten we iets willen opnemen. Nadeel van de TV vind ik wel dat je niet kunt pauzeren. De truc is natuurlijk gewoon gaan opnemen en dan pauzeren, dan heb je nog iets van een soort pauzeren. Je kunt namelijk gewoon na het starten van de opname, pauzeren en verder kijken terwijl er nog steeds wordt opgenomen, waardoor je a.h.w. iets achterloopt op de opname.

Zelf heb ik een Diskstation van Synology in het netwerk 'hangen', welke ik benader met Argos (APP) video player. Deze kan ook de externe subtitles aan. Werkt perfect om film de kijken!

profile.country.NL.title
owentje82
Lid

Ik heb dit de laatste weken ook al een aantal keren meegemaakt. Of dat ik de TV aan wil zetten, en vervolgens het Sony & Android Logo zie verschijnen (alsof deze helemaal uitstond).

 

Viel mij iig op...

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Voor degenen die hier nog last van hebben; heben jullie je televisie wel voorzien van de laatste software-update? Controleer ook (indien aanwezig) jullie CAM of deze up-to-date is met z'n firmware.

Daarnaast zouden jullie hem eens juist kunnen herstarten (pwer-knop  op de afstandsbediening 10 seconden ingedrukt houden, of via het menu > instellingen > over > herstarten). Anders zou een factory reset uitkomst kunnen bieden, wellicht niet iets waar je op zit te wachten om te doen, maar mocht het hiermee opgelost zijn lijkt me dit wel een overweging waard.

profile.country.NL.title
velddriel
Ontdekker

Alles voorzien natuurlijk van de laatste firmware update (helaas misschien zelfs...). Probleem is eigenlijk ook pas ontstaan na de laatste firmware update. Derhalve ga ik dus (zomaar even) geen factory-reset doen, aangezien ik er behoorlijk van overtuigd ben dat dit een firmware probleem is (zit zelf ook in de automatisering). Ik wacht eerst maar eens op een nieuwe firmware update.

amrnld
Lid

Ik doe er niets meer aan. Ik ruil dit baggerding met brakke software in voor een ander merk.

Na 1.5 jaar aanrommellen ben ik er helemaal klaar mee.

profile.country.NL.title
owentje82
Lid

Ik heb laatste firmware erop gezet, genoeg herstart (voledig uitgezet). Hoe weet ik of ik de laatste CI/CAM firmware versie heb? Ik kan namelijk nergens vinden wat de laatste versie zou moeten zijn (zit bij ziggo), ik heb die uit maart 2016 geloof ik.