annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55X8509C start opnieuw op

wizienl
Ontdekker

KD55X8509C start opnieuw op

goedemidag .ik heb de kd55x8509c gekocht ,maar hij start minimaal een keer per dag opnieuw op terwijl je gewoon tv kijkt .soms meedre keeren per dag . zelfs met de laatste firmware udate er op . heb hem zelfs om geruild voor een nieuwe kd55x8509c maar die heeft het zelfde probleem .een vriend van mij heeft het zelfde ook met zijn tv. weet iemand hier een oplossing voor 

112 ANTWOORDEN 112
profile.country.NL.title
frsandt
Ontdekker

Tegenwoordig helemaal geen last meer van gehad, ik denk dat Sony het probleem verholpen heeft.

Keurig zo, toch...

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@frsandt

Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik heb de laatste maanden hoegenaamd geen onverwachte herstarts meegemaakt. Ben momenteel tevreden met mijn TV. Of dit de verdienste alleen van Sony is blijft de vraag. Google levert tenslotte het bovenliggende besturingssysteem. (Android 6 tot op heden)  Het primaire besturingssysteem blijft echter van Sony.  Na plaatsing van een soundbar (Sony HT CT390) helemaal. Werkt perfect via de HDMI ARC verbinding.

 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
velddriel
Ontdekker

Hier nog steeds niet naar tevredenheid. Herstart is momenteel wel wat minder, maar komt nog steeds voor. Laatste firmware update uiteraard. De TV start ook erg langzaam op. Genoeg geheugen vrij, ruim ik regelmatig op! We hebben wel Canal Digitaal, wellicht heeft e.e.a. ook te maken met de CI module (software)....