annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-43W808C legt internet plat

TomP83
Ontdekker

KDL-43W808C legt internet plat

Heb sinds februari KDL-43W808C en ben er heel tevreden van.

Echter sinds kort val ik heel vaak zonder internet. Nader onderzoek legt deze oorzaak bij mijn TV. Deze blijft pingen naar m'n Telenet router om een IP te verkrijgen. Reset uitgevoerd van de TV, 4 dagen gewerkt en nu weer miserie.

Als alternatief dan maar wifi aansluiting ingesteld ipv kabel aansluiting. Momenteel lijkt dit te werken.

 

Nu ben ik dus op zoek naar de reden van dit probleem via kabel. Wat is de oplossing? Suggesties? En nee, geen reset.

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Zal ook maar niet weer dubbel antwoorden :wink:

 

Andere kabel(s) zijn geprobeerd, hielp niet helaas. Ook een andere router dus.

 

Misschien van het weekend weer eens induiken, hoewel het nu (met wireless) weer prima lijkt te werken. Maar ook hier had ik meerdere reports van gelezen, en kwma dus specifiek na het aansluiten van de tv (bekabeld)

CPostma
Nieuw

Heb ineens hetzelfde probleem. Bij mij met de KD-55X8508C.

Heeft het steeds gewoon gedaan. Ineens geen bedraad internet meer (nergens in huis) Wifi werkt prima. Bijna nieuwe router gekocht toen ik ineens op het idee kwam de TV af te koppelen. Probleem weg.

TV erin, internet weg. Wifi geen probleem, ook niet met de TV, maar dat is voor de TV soms niet snel genoeg.

TV lijkt een soort kortsluiting te veroorzaken ofzo.

Heb verschillende kabels geprobeerd en uiteraard alles gereset enzo, maar niets helpt. Niemand een idee ??

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Al eens 10 sec de "groene" knop ingedrukt gehouden totdat het toestel uitschakeld en weer opnieuw met de LAN-kabel opstart?

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!