annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Meerdere problemen met Sony Bravia KD-49X8305C

SaskiavdV
Nieuw

Meerdere problemen met Sony Bravia KD-49X8305C

Sinds 31 dec.'15 hebben wij een Sony Bravia. En sinds februari zijn de problemen begonnen: beeld dat blijft hangen, datum en tijd blijven niet op huidige tijd staan, zwart beeld bij het willen afspelen van opnames van digitale tv van KPN, heel vaak werkt Netflix niet waarbij wij dan de tv opnieuw moeten instellen, en sinds een week heb ik 's ochtends geen geluid bij het aanzetten van tv, tv reageert dan ook niet op afstandbediening en ook niet op aan/uit knop aan de achterkant. Omdat de tv aan de muur aan een beugel hangt kan ik ook niet bij de stekker en ben ik gedwongen om even de stop om te draaien. Ik heb al contact gehad met KPN over het vasthangen van het beeld, maar na van alles geprobeerd te hebben samen met hun moet ik wel tot de conclusie komen dat het aan de tv ligt 😞   Wie kan ons hiermee verder helpen? Onze software versie is: PKG3.395.0105EUB

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Hallo @SaskiavdV, het eerste wat je even kan proberen is om de tv even opnieuw op te starten op de juiste manier. Dit kun je doen door de uit-knop op de afstandsbediening een seconde of 10 ingedrukt te houden of via het menu (staat ergens onder help geloof ik). Kijk dan eens hoe het dan gaat met de tv, mocht dit niets hebben opgeleverd dan kun je een factory reset uitvoeren, vaak wil dit de problemen met de vastlopers e.d. wel oplossen.

 

Wat bedoel je precies met dat je datum en tijd niet op de huidige tijd blijven staan? Dat zowel de datum als de tijd niet blijven staan of dat alleen de tijd fout gaat lopen. Als het alleen de tijd betreft die (een uur) achter gaat lopen, dan wordt dit met een volgende update opgelost, dit is namelijk een bekend probleem.

djohnlord
Lid

denk dat kpn ook niet heilig is,en dat itv bakje niet echt op nieuwe tvs werkt,zoals ik vaak geen signaal op hdmi 1 heb,na zappen andere hdmi weer wel,overgens alleen met hdmi 1 i,c,m kpn andere randapperatuur niet

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat klopt ja. KPN heeft twee tuners, waarvan er eentje niet goed werkt met dit model TV. Als het een Motorola is, kan beter de Arcadyan aangevraagd worden.