anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

AKTUALIZACJA STR-DA3600ES

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

AKTUALIZACJA STR-DA3600ES

Ostatnio na stronie wspierającej oprogramowanie amplitunera znalazłem nowsze 1.030 więc według rozpiski ze strony jak to zrobić punkt po punkcie zabrałem się do aktualizacji.Wszystko startuje oprócz aktualizacji nie jestem laikiem w sprawach komputerowych ale tutaj nie wiem o co chodzi.Może żeby rozwiać pewne sprawy wymienię co kombinowałem:może na początku powiem ,że 4 x wykonałem punkt po punkcie instukcję producenta http://www.sony.pl/support/pl/product/S ... t_DA3600ES" target="_blank , wyłączałem zaporę windows7 , sprawdzałem ustawienia sieci LAN nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić .Aktualizacja rusza tzn nie rusza pojawia się 0% amplituner milczy nie reaguje na nic i to wszystko po około 2 godzinach nerw mnie łapie i kończę tą aktualizację.Miał ktoś może podobny problem ? Może coś robię nie tak proszę o jakąś wskazówkę.Co jeszcze mnie dziwi po co robić aktualizację przez SetupManagera jeżeli jest możliwość sprawdzenia przez sieć LAN wersji oprogramowania i zrobienia tego bezpośrednio a nie przez komputer.Co śmieszne na stronie SONY podaje wersję 1.030 do pobrania a amplituner w opcji UPDATE nie znajduje jej tylko pokazuje obecną wersję 1.020 znaleziona 1.020.Sprzęt za taką kasę opieka jak w NFZ.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
matej99
Użytkownik

Sony wydało aktualizacje do A36E_1032 z 25.03.2015, ma to związek ze mianą API w Shoutcastach. Chwilę to trawąło ale jedna  wyszła poprawka, do tego modelu. Po aktualizacji wyszukiwanie stacji w tej usłudze znowu działa.2015-04-25 13.38.28.jpg

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 ODPOW. 13
profile.country.pl_PL.title
@2222008000018053
Początkujący

panSONY napisał(a):