anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Brak dźwięku z kina

gamal111
Początkujący

Brak dźwięku z kina

Witam. Ostatnio kupiłem telewizor KDL-46EX500 i kino do niego DAV-TZ630 i wszystko ładnie pięknie aż do dziś gdy przy próbie zmiany dźwięku z telewizora na kino dźwięk albo był tylko z telewizora a nie z kina albo w ogóle go nie było. I tu jest moje pytanie co mogę zrobić acz dodam, że jestem całkowitym laikiem w tych sprawach więc proszę o jakąć prostą i zrozumiałą odpowiedź.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.

5 ODPOW. 5
profile.country.pl_PL.title
@2222008000018053
Początkujący

Witaj :c37 a wiec tak czy sprzęt jest podłączony zarówno scart'em jak i hdmi i czy w tv menu jest przełączony system głośników na głośniki kina??

Jegomosc
Początkujący

Miałem ten sam problem ale mam zestaw kina DAV-TZ230 to to samo co 630 tylko głośniki surund są małe. Załatwiłem to i wszystko działa. Mogę powiedzieć jak zrobić.
Pozdro

gamal111
Początkujący

Scart masz na myśli euro? jeśli tak to mam jak i hdmi a w głośnikach mam ustawiony system audio. Teraz udało mi się ustawić w ustawieniach dźwięku, że tylko środkowy głośnik daje dźwięk ale co do innych nie mam pojęcia. Jeśli byś mógł Jegomość to byłbym wdzięczny za opis co robić.

Jegomosc
Początkujący

Mam TV Sony KDL-40W4000, zestaw kina domowego DAV-TZ230 (630 jest taki sam ale głośniki tylne na kolumnach).
Podłączyłem TV z zestawem kablem HDMI i drugim kablem z jednej strony EURO(Scrat)z drugiej 4 końcówki cinch - 2 są do audio i 2 do video. Dwie końcówki cinch audio podłączone do TV - z tyłu TV jest wyjście audio out obok wejście optycznego. Drugi koniec tego kabla czyli EURO podłączone do zestawu. Czyli 2 końcówki z tego kabla audio są niewykorzystane.
W tym połączeniu z TV połączone są HDMI i dwa wtyki cinch audio, a do zestawu HDMI i Euro tak dla przypomnienia.
Ustawienia w telewizorze:
Ustawienia AV
wejście audio AV2 : AUTOMAT