anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Dobór kina domowego

kapode
Początkujący

Dobór kina domowego

Witajcie.

Posiadam TV SONY Bravia KDL-40ZX1. Jak wiadomo - jest to sam ekran.

Chciałbym zakupić jakiś porządny zestaw głośnikowy do tego + możliwość odtwarzania Blu-ray na przyszłość oraz od czasu do czasu jakiś divx z napisami.
Wskazany by był pilot radiowy do zestawu audio (wszystko mam pochowane pod łóżkiem).
Co do rozmieszczenia głośników, nie szczególnych preferencji. Pokój jest dosyć mały. Ok 4 x 4 m. ( Tylko łóżko i TV :P )

Nie znam się za bardzo na aktualnych trendach, co możecie mi polecić w cenie do 2500 pln ?

10 ODPOW. 10
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witaj,
do 2.5 tys zł chyba najlepszym rozwiązaniem jest BDV-E870. Na pokój 16m kw. takie głośniki dadzą świetny efekt. Do tego można dokupić adapter WiFi i bezprzewodowo połączyć komputer z kinem przez DLNA. Możesz wtedy udostępniać filmy, muzykę, zdjecia i odtwarzać je na telewizorze. Informacje o kinie masz tutaj:
http://www.sony.pl/product/hch-systems- ... ctBenefits
Niestety nie ma pilota radiowego (jak większość modeli). Za to mając telewizor Bravia możesz śmiało skonfigurować Bravia Sync miedzy tymi urządzeniami. Wtedy pilotem od telewizora będziesz mógł obsługiwać podstawowe funkcje kina.

kapode
Początkujący

Widze, że nawet za 1600 zł można kupić ten zestaw. Przyjrzę się, dzięki za polecenie modelu :)

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Tak, tylko uważaj na najtańsze oferty. Oczywiście, czasami można kupić coś dobrego po okazyjnej kwocie. Tylko przy tak niskich cenach masz większe ryzyko na zakup towaru niepełnowartościowego (uszkodzenie, podróbka itp.), lub na inne oszustwa.

profile.country.GB.title
jarkovitz
Poszukiwacz