Deel jouw ervaring!
Nieuwste firmware update is per vandaag via het netwerk te dowloaden en biedt de volgende oplossingen/verbeteringen:
Deze firmware is direct in het toestel te downloaden en te installeren, en ook vie de ondersteunings pagina van je toestel.
Deze informatie geldt voor de volgende tv-modellen:
suc6 ermee,
73's
Mooi! Is er ook ergens een "handleiding" over het gebruik van deze functionaliteit? Zie geen aparte HDR gamemode o.i.d. bij de beeldinstellingen.
Ik ben ook erg benieuwd hoe je de HDR gamemode in kan schakelen.....
Beste Expert
Na de firmware update gisteravond naar versie 3.533 op mijn KD-65X8505C werkt Google cast niet meer.
Zie de TV wel op mijn Iphone en Ipad maar kan niet koppelen.
De TV al enkele malen opnieuw opgestart maar dit leid niet tot enig resultaat.
Als ik Google cast op mijn Sony blu-ray speler de BDP6500 gebruik werkt dit probleemloos.
Gaarne z.s.m. een oplossing voor dit probleem.
Als je een PS4 aansluit en HDR wordt geactiveerd, kun je daarna naar de game modus.
Zodra ik een HDR game start (The Last of Us Remastered) en dan vervolgens naar > Action Menu > Beeld navigeer, krijg ik standaard de modus 'HDR-Video'. Deze is uitgegrijst en kan ik dus niet aanpassen. In alle menu's gekeken met bij beeldinstellingen en nergens iets relaterend aan game-mode.
Ook hier werkt het casten na de update niet meer in geen enkele app. De X8509c wordt wel gevonden maar er komt een melding dat de app niet wordt opgestart.
73's
Beste expert
Probleem opgelost.
Dit door de Google cast receiver in de Google store te updaten.
Hierdoor werkt het weer.